יום שישי, 12 ביוני 2020

פרגולות אלומיניום – מחיר

מחירים של פרגולות עשויות אלומיניום איכותי מתחילים לרוב מ-700 שקלים למ״ר ומגיעים גם ל- 1,500 שקלים. המחיר של הפרגולה נקבע על פי שלל של קריטריונים בהם נעסוק במאמר הבא.

 

ראשית חשוב להבין שיש כל מיני סוגים של פרגולות עשויות מאלומיניום והסוג שאנו בוחרים משפיע גם הוא על המחיר הסופי. ניתן לבחור בין פרגולות אלומיניום תלויות , פרגולות אלומיניום קבועות, גגון שהוא כמו פרגולה מאלומיניום רק משמש בתור כניסה לבית, פרגולות עם מנוע חשמלי ועוד. חשוב מאוד להתאים את פרגולת האלומיניום לצרכים של הבית, לכמות האנשים שאנו נוהגים לארח זאת בכדי שנוכל להנות מהפרגולה הזו לאורך שנים רבות, לעתים אפילו לכל החיים. פרגולות אלומיניום נחשב לפרגולה עמידה במיוחד מכל פגעי מזג האוויר. היא איננה צוברת בלאי, אין צורך לתחזק אותה והיופי שבה הוא שהיא גמישה ומשאירה אחריה מראה עיצובי יוקרתי ומיוחד. אז מהם הקריטריונים שמשפיעים על מחירה של הפרגולה?

 

  1. איכות האלומיניום - מומלץ מאוד לבחור באלומיניום איכותי ולא מאלומיניום המעורב עם מתכות נוספות, כך הסיכוי לקורוזיה יכול לעלות וחבל שכן כל היופי באלומיניום הוא בהיותו דוחה קורוזיה.
  2. כמות החומר - ככל שנבחר לתכנן פרגולה גדולה ורחבת ידיים המאופיינת ביותר אלומיניום, כך המחיר יעלה בהתאמה.
  3. פרגולה עצמאית או מובנית? - פרגולה עצמאית תהיה יקרה מפרגולה הנתמכת בקירות הבית שכן כך אנו זקוקים כאמור ליותר חומר גלם. כשאנו מקבעים את הפרגולה אל הקיר, אנו חוסכים בכמה עמודים מה שמוזיל את העלות הסופית.
  4. עיצוב - קריטריון נוסף המשפיע על המחיר הוא העיצוב שמאופיין ברמת הגימור, בהוספה של קשתות ושאר תוספות, בנקודות התאורה, מאורר תקרה ועוד.

 

למרות כל הקריטריונים הללו, ניתן להשיג פרגולת אלומיניום איכותית במחיר אטרקטיבי שגם כולל כמובן אחריות מלאה על המוצר.

 

לסיכום, אין ספק כי פרגולת האלומיניום מהווה שחקן חזק ומשמעותי מול פרגולות העץ וכי יותר ויותר אנשים בוחרים להנות מיתרונותיו הרבים של חומר האלומיניום ולשלבםו בחצר ובבית. מדובר בחומר גלם גמיש, נוח לעבודה, נקי, בעל מראה חדשני, ייחודי ומודרני שמתאים כחלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה והבית.

המאמר פרגולות אלומיניום – מחיר פורסם ראשון בבלוג אפי


from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה