יום שלישי, 2 במרץ 2021

תטא הילינג

אחת הטכניקות החזקות ביותר לריפוי אנרגיה היא תטא הילינג - תהליך של מדיטציה שאנו מאמינים שהוא יוצר ריפוי פיזי, פסיכולוגי ורוחני באמצעות גל המוח של התטא. בעודנו במצב תטא טהור, אנו יכולים להתחבר לבורא באמצעות תפילה ממוקדת.

דרך הבורא למדנו כיצד ליצור ריפוי גופני, להתקדם רוחנית ולמצוא דרך להארה. תטא הילינג נולדה והוכיחה את אמיתותה לוויאנה באמצעות מה שהיא מאמינה כריפוי הספונטני של הרגל.

לכולנו יש מוטיבציה שונה ללמוד משהו כמו תטא הילינג . יש אנשים המחפשים ידע, חלקם סקרנים בלבד ואחרים הם בעלי מניעים פחות אלטרואיסטיים. אך רוב האנשים שלומדים זאת הם טהורי לב ומבקשים להרחיב את היכולת השוכבת רדומה במוחם. זה מה שתטא הילינג מיועד לעשות, ללמד אנשים כיצד לרתום את יכולותיהם הנפשיות באמצעות מודעות רוחנית.

מישורי הקיום נותנים לנו את המסגרת הרעיונית להבנה כיצד ומדוע הבריאה פועלת במישור הפיזי והרוחני, וכיצד היא קשורה אלינו בכל מישורי ההוויה שלנו, נפשית, רוחנית, פסיכולוגית, פיזית, ורגשית. חשוב להבין את מישורי הקיום מכיוון שזה המדריך הפילוסופי המוחלט לאמנות התטא הילינג.

טכניקת התטא ההילינג מאמינה כי ישנם שבעה מישורי קיום. יש את הכוחות הנראים והבלתי נראים של הקוסמוס המגדירים מימדים שונים של היקום הזה ושל אלה שמעבר לו. הם כה גדולים עד כי המוח האנושי צריך להיות במצב אבסטרקטי כדי להבין אותם. מצב התטא מאפשר לנו להכיל את הכוחות הבלתי מוסברים הללו במלוא הדרם באמצעות הבורא הכל יכול.

לכל אחד מהמישורים יש אנרגיה מסוימת משלו, המתוארת בצורה הטובה ביותר כרטט. תדירות הרטט היא זו שמייחדת את המישורים זה מזה ואת התושבים הרוחניים והפיזיים שלהם. ככל שתדירות הרטט גבוהה יותר, כך האטומים נעים מהר יותר. תנודות אלה הן תמצית החיים על כל צורותיה.

המאמר תטא הילינג פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%aa%d7%98%d7%90-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%a8%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה