יום חמישי, 7 באוקטובר 2021

פרסומות ברדיו

אתם נוסעים במכונית בדרככם לעבודה, הבוקר נראה לחוץ מתמיד, הספקתם לצאת עם האוטו עד אשר הגעתם לפקק. אתם פותחים את הרדיו ומתחילים להאזין לתוכנית האהובה שלכם עד שיוצאים להפסקת פרסומות. שם אתם כבר מתחילים להתעסק בתחנות השונות שיש לכם בשמירה של ההגדרות.

פרסומות ברדיו הם כלי מאד יעיל להשפיע ולהגיע אל הצרכן. הרי ממילא הוא סגור בתוך קופסת הפח ואין לו הרבה לאן לברוח בפקק. תוכניות הבוקר בתחנות הרדיו השונות הם פופולריות מאד בקרב המאזינים בבוקר. קצת מפתיע אבל נהגים ונהגות מעדיפים לשמוע אנשים מדברים בבוקר במקום מוסיקה. זה נותן תחושה שהזמן עובר מהר יותר, אבל זו רק תחושה כי הרי גם במוסיקה משיר לשיר אנחנו לא מרגישים שהזמן עובר. תחנה שעוסקת במוזיקה ומאד פופולרית היא גלגלצ. הפופולריות שלה מתבטאת לא רק באיכות  המוסיקה שהיא משדרת לקהל מאזיניה אלא גם בעובדה הפשוטה שהיא כמעט ואיננה יוצאת להפסקת פרסומות. בכך יש לה יתרון מסוים על פני תחנות אחרות כאשר היא משדרת נטו דיווחי תנועה ומוסיקה. כאשר כמעט אין דיווחים אז יש יותר מקום למוסיקה וזה מה שנהגים ונהגות אוהבים. הם אוהבים רצף ופרסומות ברדיו קוטעים להם את הרצף בדיוק כמו הפקק שהם תקועים איתו כל בוקר וכל אחר הצהריים בדרך אלא העבודה וממנה.

פרסומות ברדיו הם שונות בתכלית שלהם כמובן מפרסומות אחרות. אם בטלוויזיה ובאינטרנט הפרסומות הם יותר ויזואליות ואנחנו יכולים לראות את המוצר עצמו, פה ברדיו הפרסומת צריכה לעבוד על הדמיון שלנו. פרסומות ברדיו צריכות לשים דגש על שיווק המוצר על ידי כך שהצרכן ידמיין לא רק את המוצר, אלא גם את הדרך שהוא רוכש או קונה אותו. פרסומות אלו מצריכות מסרים יותר יצירתיים על מנת למשוך את תשומת ליבו של המאזין.

יש הבדל גדול בין האזנה לרדיו בעבודה או בזמן נהיגה. כאשר אתה בעבודה, אתה לרוב משאיר את הרדיו על תחנה אחרת וכמעט אינו מחליף תחנות. במצב כזה מעדיפים הרבה יותר תוכניות אקטואליה. אבל כאשר אתה בנהיגה אתה נוטה להאזין יותר לגלגלצ שמבטיחה לך גם מוסיקה, גם דיווחי תנועה וגם רצף שמיעתי.

המאמר פרסומות ברדיו פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%95/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה