יום שישי, 26 בנובמבר 2021

פרגולה בחירת העיצוב הטוב ביותר טיפים מקצועיים

פרגולות הפכו להיות פרויקטים של "עשה זאת בעצמך - DIY" לבתים ברחבי ארה"ב, ולמה שהם לא יהפכו? הם יוצרים מרחב שאפשר להירגע בו ולבלות יותר זמן בחוץ, תוך הוספת ערך לביתכם. לא רק שהם פריט אטרקטיבי לגינה, אתם גם לא צריכים לשלם הון כדי להיות גאים בפרגולה שלכם. אתם יכולים בקלות לקבל ערכת פרגולה "עשה זאת בעצמך" שמגיעה עם הוראות מצוירות, לוחות חתוכים מראש והחומרים הדרושים להרכבת הלוחות יחד.

הנה כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם ממהרים לבנות בגינה שלכם.

מטרת הפרגולה שלכם

אחד הדברים הראשונים שעליכם לחשוב הוא בשביל מה תשתמש בפרגולה? זה ייתן לכם תמונה ברורה יותר לגבי סוג המרחב שאתם צריכים, כמות הצל שאתם עשויים לקבל, גישה וכמה פרטיות ברצונכם שיהיה בה. פרגולה עשויה לשמש להדגשת שביל, נתינת צל לעציצי נוי או לפעול כחלל חיצוני מורחב שכולל מנגלים ובידור לאורחים.

כאשר בוחרים את עיצוב הטוב ביותר עבור הפרגולה לגינה שלכם, גודל וצורת הפרגולה לגמרי תלוים במרחב שיש בידיכם. חלק מעדיפים להצמיד אותה לבתיהם, לאומת אחרים המעדיפים מבנה עצמאי. לא משנה איזה מבנה תבחרו, תזכרו שהוא צריך להיות תואם לגודל והאדריכלות של בתיכם, כדי לתת לו מראה יותר אותנטי, אסתטי ומרגש.

הצורה והעיצוב של הפרגולה שלכם

בעוד שפרגולה בסיסית בעצמה היא תוסף מספיק אלגנטי לגינה או לחצר האחורית שלכם, עיצוב אחד או שניים נוספים עם גוון צבע עוזר להעניק לה תחושה אסתטית יותר. יש מגוון של צורות לבחירה-משושה, עגול, ריבוע ומלבן. הצורות המרובעות והמלבניות נפוצות יותר בבתים.

במקרה של פרגולה מוצמדת, תהיו זהירים בשימוש של צורה מעגלית, מכיוון שהיא לא תותקן כראוי. עדיף ללכת על חצי עיגול, בגלל שהוא מתחבר בצורה מושלמת לביתכם.

אנו חיים בתקופה מעניינת, בזמנים בהם תוכלו להיכנס לחנות ולרכוש ערכת "עשה זאת בעצמכם" לבניית פרגולה משלכם בעיצוב מוגדר. היום, ערכות "עשה זאת בעצמך" מציעות מגוון של צורות ועיצובים, כך שאתם לעולם לא מוגבלים.

 

החומר הנכון לפרגולה שלכם

עץ: זהו החומר המקובל והנפוץ ביותר המשמש לבניית פרגולה. מכיוון שעץ זמין בווריאציות רבות, הבחירות האישיות הן שונות ועוזרות ביצירת עיצוב רענן יותר.

עץ מלא הוא יקר, אבל עמיד יותר ומוסיף אטרקטיביות לבתים ישנים. לעומת זאת, עץ מסוג רך הוא זול יותר ומגיע מעובד. ניתן להשתמש בו בבניית העמודים והקורות. אפשר להשתמש בבייץ בעצים רכים להענקת מרקם עשיר. רק תיזכרו שצריך לתכנן מראש את העץ אם אתה מתכוון להשתמש בבייץ. אל תדאגו, רוב העץ מגיע כך שתוכלו לצבוע אותו די בקלות.

ייתכן שתרצו לצבוע את העץ לפני ההרכבה או לפני שתתחילו לעצב את הפרגולה. כך תדעו שצבעתם את כל הנקודות ושלא יהיו מקומות שקשה להגיע אליהם אם תעשו זאת כך.

קורות עץ יכולות לתת לפרגולה תחושה אורגנית או כפרית יותר, אבל הן דורשות תחזוקה הולמת כדי להגן על העץ מפני פטריות, לחות ו / או טרמיטים. אז תשתמשו בציפוי עץ טוב ובחומר משמר. חומרים משמרים על בסיס שמן הם אידאליים לעץ שבשימוש חיצוני. במקרה של ריקבון, צריך טיפול מתקן בעץ. לחלופין, תוכלו לבחור בארז אדום מערבי כי הוא עמיד באופן טבעי בפני מזיקים ולחות.

פלדה: בניגוד לעץ, פלדה לא נרקבת. שימוש בפלדה מטופלת כימית ימנע חמצון של החומר המוביל להחלדה. התקנת פלדה היא יותר מהירה מעץ, וזה גם נוח יותר להתקנה, כיוון שיש לו פחות נפח ודורש פחות תמיכה. לכן, פלדה היא בחירה עכשווית יותר.

אלומיניום: סגסוגת זו קלת משקל וקלה לתחזוקה. זוהי הבחירה המושלמת של חומר לפרגולות אם אתם גרים ליד הים, מכיוון שלחות ואוויר מלוח יכולים להוביל לקורוזיה. אפשרות נוספת להגנה וצבע שאתם יכולים לבחור בה היא אלומיניום מצופה אבקה.

 

הגג והתאורה של הפרגולה שלכם

בלחיצת כפתור אתם יכולים לשים גג מעל הפרגולה שלכם, כדי לקבל הגנה מהשמש והגשם. אם אתם מחפשים לחסום לחלוטין את השמש, הרוח והגשם, תוכלו להפנות את האצבע לכיוון גג פלדה או סכך. זה יותר מועיל, במיוחד אם אתם גרים באזורי הארץ הנוטים לגשמים ולסופות.

אם אתם רוצים הגנה חלקית וקצת שמש שיחדור פנימה, לוחות שקופים או מפרשים הם בדיוק הדבר בשבילכם. אתם גם יכולים לבחור לתלות גפנים, מכיוון שהם קלים ואטרקטיביים. מספר אפשרויות מפוארות הן צמחי יערה, גפן חצוצרה, ויסטריה וזלזלת.

התקנת תאורה בפרגולה שלכם מאפשרת ליהנות מחלל החיצוני שלכם אחרי השקיעה. זו יכולה להיות דרך מדהימה לבלות זמן עם משפחה וחברים כשחשוך. וודא שהחשמלאי המתקין את התאורה הוא מורשה.

פרגולות הופכות לטרנד גדול והן ימשיכו לעשות זאת. ואם אתם מסוג האנשים שאוהבים להיות בחוץ, לקרוא ספר או לעשות על האש, בעיצומה של הטבע, פרגולה היא אולי מה שאתם מפספסים בגינה שלכם.

המאמר פרגולה בחירת העיצוב הטוב ביותר טיפים מקצועיים פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה