יום שני, 29 בנובמבר 2021

ספסל גינה- משדרג את עיצוב החצר בכמה רמות

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות מואצת בתחום  ריהוט הגן והרחוב כאשר עיריות רבות ברחבי הארץ משקיעות כספים רבים בשיפור הנראות של העיר בדגש על המרחבים השונים כמו גנים או מבנים ציבוריים, זאת כחלק משיפור השירות לאזרחים.

בגינות רבות אנו יכולים לראות שמוצב ספסל גינה , ובמקרים רבים אנו עדים גם להימצאותו של ספסל גינה באמצע הרחוב בפינות שונות, זאת על מנת לתת מענה להורים שבאים עם ילדיהם לגנים הציבוריים. כך הילדים יכולים לשחק, ובמקביל להורים יש פינה נעימה לשבת על ספסל בצל. במקרים בהם ספסל גינה מוצב ברחוב, המטרה היא בדרך כלל  לתת מענה לאנשים קשישים שצריכים מנוחה תוך כדי ההליכה ברחוב שבימי הקיץ החמים יכולה להיות מייגעת ולא פשוטה בכלל.

 

מקום נוסף שניתן למקם ספסל גינה הוא כמובן כחלק מגינה או חצר ביתנו. במידה ויש לנו פינת נוי או פינה בחצר בה יש עצים שנותנים הצללה בשעות היום ניתן להתקין שם ספסל גינה והדבר ישרדג את החצר שלנו. ספסל גינה העשוי מחומר העץ, יכול להשתלב בהרמוניה מושלמת בכל גינה, ובנוסף להוסיף כחלק מגינתנו פינת נוי שקטה, כך נוכל לבלות בה מספר דקות ביום ולשכוח מכל צרות היום יום שלנו.

ספסלי גינה תפסו תאוצה בשנים האחרונות שכן יותר ויותר מעצבי פנים משתמשים בהם על מנת לשדרג את נראות הבית. מדובר בפריט כל כך פשוט אך כזה שמשדרג את עיצוב בחצר בכמה דרגות.

 

ספסל גינה יכול להתאים גם לגני אירועים בהם הוא משמש כפריט עיצובי לגן , במיוחד גני אירועים שהם בעלי מדשאות, גני אירועים בסגנון כפרי או גני אירועים בהם קיימת בריכה.

מבחינה עיצובית ספסל גינה יכול לשדרג את גן האירועים היות והוא מוסיף מימד עיצובי נוסף וכמובן יכול לשמש את האורחים שפוקדים את הגן בעת האירוע בתור מקום ישיבה לאכילת המתאבנים או לשתיית אלכוהול.

 

ספסל גינה יכול להיות עשוי מחומרים כמו עץ, אלומיניום או אפילו קש שעליו מניחים כריות נוי.

לכל מקום, בית ובכל מתחם ציבורי מציבים את ספסל הגן המתאים לו בצורה הטובה ביותר בהתאם לסגנון העיצוב של המקום ואופי הקהל שמשתמש בו.

https://www.youtube.com/watch?v=_AYPo1nnl9c

המאמר ספסל גינה- משדרג את עיצוב החצר בכמה רמות פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a1%d7%a4%d7%a1%d7%9c-%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%93%d7%a8%d7%92-%d7%90%d7%aa-%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%97%d7%a6%d7%a8-%d7%91%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה