יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

פרגולות – מחיר בשוק הישראלי?

קל להבין מדוע שוק הפרגולות הישראלי הוא שוק ענף ועשיר במיוחד

שוק הפרגולות הישראלי הוא שוק ענף ועשיר. זוהי עובדה פשוטה, שקל מאוד להבין מה עומד בבסיסה – ישראל היא מדינה חמה, שבמרבית אזוריה השמש קופחת במלוא עוצמתה במשך רוב ימות השנה. בהתחשב בשמש הקופחת, יש לנו צורך הן באופן פרטי בבית שלנו והן בבית העסק שלנו למצוא פתרון הצללה איכותי עבור המרחבים החיצוניים שלנו. פתרון ההצללה הטבעי והאיכותי ביותר, בהקשר זה, הוא פרגולות – וכיום ניתן למצוא פרגולות מסוגים רבים במדינה הקטנה שלנו. החל מחומרי גלם שונים מעולם העץ ועד חומרי גלם מתכתיים, יש הרבה מאוד אפשרויות בתחום הפרגולות, ולכל אחת מהאפשרויות הללו יש טווח מחירים משלה. בהקשר זה, חשוב מאוד להכיר את טווח המחירים הרלוונטי בתחום הפרגולות כאשר אנחנו רוצים לקנות פרגולות ולקבל על פרגולות מחיר איכותי עבורנו. בשוק גדול כל כך, ברור שיהיו הבדלים והפרשים די רציניים במחירי פרגולות שונות, אבל אנחנו ריכזנו כאן עבורכם טווחי מחירים ממוצעים של פרגולות שונות וההבדלים הרלוונטיים בין כל פרגולה לפרגולה.

מהם טווחי המחירים הממוצעים אותם נקבל כאשר אנחנו מנסים לקבל עבור פרגולות מחיר?

  • פרגולות עץ – הפרגולות הנפוצות ביותר בשוק גם כיום הן פרגולות עץ. כאשר אנחנו רוצים לקבל על פרגולות מחיר, והן עשויות עץ, חשוב שנבין שישנם שלושה סוגי פרגולות עיקריים בתחום העץ – עץ אורן בסיסי, עץ גושני איכותי יותר, ועץ רב שכבתי באיכות הגבוהה ביותר. עבור עץ אורן בסיסי נשלם, עבור כל מ"ר של שלד, בין 350 ל-650 ₪. עבור עץ גושני נשלם 450-1,000 ₪ עבור מ"ר של שלד. אם אנחנו רוצים להשקיע קצת יותר ולרכוש עץ רב שכבתי, הרי שטווח המחירים קופץ משמעותית ועומד על 800 עד 1,600 ₪ למ"ר של שלד. חשוב להבין שבכל מה שנוגע לפרגולות עץ חשוב לחשוב גם על קורות ההצללה עצמן ואולי אפילו על כיסויי במבוק – במחירים של 100-200 ₪ לקורות העץ ו-150-250 ₪ לכיסוי הבמבוק.
  • פרגולות אלומיניום – פרגולות אלומיניום טומנות יתרון משמעותי בכך שהן לא מחלידות והן עמידות בכל תנאי מזג האוויר, וכך האלומיניום מהווה חומר גלם איכותי לפרגולות כיום. המחירים הממוצעים של פרגולות אלומיניום הם 550 עד 1,200 ₪ עבור מ"ר של שלד פרגולה. יתרון נוסף של פרגולות אלומיניום הוא שניתן להפוך אותן לפרגולות חשמליות שניתנות לפתיחה ולסגירה כרצוננו, ועבור פרגולה חשמלית נשלם 1,000-1,600 ₪ למ"ר של שלד פרגולה.

פרגולה איכותית היא פרגולה איכותית, לא משנה מה המחיר שנשלם עליה

כאשר אנחנו קונים פרגולות, ברור שאנחנו רוצים לשלם עבור פרגולות מחיר איכותי ורווחי. אבל אנחנו צריכים לזכור שעלינו לרכוש פרגולה שתהיה קודם כל איכותית, ורק אחר כך לחשוב על מחיר – פרגולה איכותית תהיה בכל מקרה רווחית בשימוש האיכותי בה לאורך זמן.

 

המאמר פרגולות – מחיר בשוק הישראלי? פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה