יום שלישי, 15 ביוני 2021

ביזפורטל – קצת היסטוריה

האתר ביזפורטל נוסד בשנת 1999 על ידי חברת ׳קו מנחה׳, אשר לפני כן סיפקה מידע פיננסי לרשם החברות. את החברה רכשה יפעת הון דיסק בבעלותו של איש העסקים קרלוס בגס. חברת ׳קו מנחה׳ פיתחה תוכנה בשם ׳בורסה גרף׳ שתפקידה לבצע השוואות כלכליות ולנהל תיקים. שירותי תוכנה זו  מועברים לאתר ביזפורטל, בהם גולשים רבים משתמשים.

 

ביזפורטל- פורטל של כלכלה וחדשות שוק ההון

ביזפורטל הוא אתר אינטרנט כלכלי העוסק בנושאים פיננסים שונים ומספק מידע על רשם החברות, נדל״ן ועסקים קטנים. האתר מפרסם מדי יום כתבות בנושאים כלכליים מגוונים ביניהם נפילות באג״חים, מדדי מעו״ף, מניות חשובות, תהליכים אשר מתרחשים בחברות ענק מוכרות בארץ ובעולם, כתבות בנושאי משברים כלכליים, מצב הנדל״ן בשוק ועוד. בנוסף, האתר עוסק בחברות ישראליות אשר מעבירות את תחום העבודה שלהם מחוץ לישראל, מתפתחות וגודלות. פרשנים כלכליים, מנהלי מחלקות השקעות, מנכלים של קרנות נאמנות, מומחי פנסיה ביניהם ירון שמיר, שלמה גרינברג, ברק גרשוני ורונן מנחם כותבים מדי יום מאמרי דעה בנושאים פיננסיים שונים המועלים לאתר באופן קבוע. כמו כן, ביזפורטל מפנה את גולשיו על בסיס יומי לפורומים כלכליים של אתר הפורומים הגדול במדינה, תפוז בו מועלות שאלות בנושאים שונים כמו השקעות, מכירות, מניות, עמלות ועוד. האתר עוסק בשוק ההון ומציע טיפים בנושאי השקעות של תושבי חוץ בישראל, רכישות מניות של בנקים בישראל ובחו״ל, מניות בצניחה או בעלייה ועוד. בנוסף, ניתן דרך האתר ביזפורטל לקבל מידע רב על מדדים שונים בבורסה, לבצע ניתוח טכני לפני קנייה של מניות, לבצע השוואת כלכליות בהתאם לנתונים ספציפיים ועוד. באתר ביזפורטל ניתן לצפות בחדשות כלכליות דרך האתר באמצעות פלטפורמת ביז טי וי. דרך אופציה זו ניתן לבחור בקטעים הפופלארים ביותר ואפילו להגיב בסוף הצפייה על הכתבה. האתר מציע מגוון של שירותים פיננסיים על ידי שימוש בתוכנות שונות, התראות על מנית, שירות איתותים, ניהול תיקים, מסחר עצמאי ועוד. אתר ביזפורטל הוא אתר כלכלי המספק מידע מהימן ועדכני על שערים יציגים, שוקי חו״ל, פנסיה, תעודות סל, מט״ח אג״ח ונושאים פיננסיים רבים נוספים.

https://www.youtube.com/watch?v=3sWCmK3f4aQ

המאמר ביזפורטל – קצת היסטוריה פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%91%d7%99%d7%96%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%98%d7%9c-%d7%a7%d7%a6%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה