יום ראשון, 27 ביוני 2021

בנק הפועלים שירות לקוחות – בטלפון, באינטרנט, באפליקציה ובסניף

אם בעבר עקב כל פעולה בסיסית אותה היינו צריכים לבצע בחשבון הבנק שלנו, היינו נכנסים לסניף, מחכים בתור במטרה לבצע אותה, היום עם התפתחות הטכנולוגיה הבנקים הבינו כי עליהם להשתכלל ולאפשר ללקוחותיהם להפחית את כמות הפעמים שאנו מגיעים לסניפים ולאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות עסקיות ובנקאיות בטלפון, באתר האינטרנט של הבנק ובאפליקציה חכמה  המותקנת בסמארטפון האישי. בין הראשונים שסיפקה את שירות הלקוחות הטכנולוגי היעיל הזה הלא הוא בנק הפועלים. לקוחות עסקיים פרטיים ורגילים של בנק הפעולים יכולים להנות משירות לקוחות מהיר, זמין ואיכותי כמעט בכל שעות היממה.

 

בנק הפועלים שירות לקוחות - איך זה בא לידי ביטוי בפועל?

בגדול, לבנק הפועלים יש מענה 24/7 ימים בשבוע דרכו ניתן להשאיר הודעה לסניף בו אתם חברים  ותוך זמן קצר איש שירות יחזור אליכם. בנוסף, דרך הטלפון ניתן לקחת הלוואה מיידית, לרכוש מט״ח, להשקיע במניות, להעביר כספים ועוד. כמובן שאם ברצונכם לבצע פעולות שונות מסוג זה דרך הטלפון, עליכם לחתום בסניף על המסמכים המתאימים שיאפשרו לכם לנייד פעולות בקלות. השימוש באתר גם הוא מקל על הלקוחות השונים של בנק הפועלים שכן דרך האתר בשילוב של ססמא ושם משתמש תוכלו להתעדכן במצב החשבון שלכם, לבדוק את חיובי האשראי, לבצע המרות למט״ח, לרכוש מניות, להעביר כספים בין חשבון לחשבון, לפתוח תכנית חיסכון, לסגור הלוואה ועוד. האפליקציה מאפשרת לבצע כמעט את כל הפעולות שניתן לעשות דרך האתר.

 

בנק הפועלים שירות לקוחות - יתרונות

  • חיסכון בזמן - הבנק מבין שכל דקה ביום שלנו יקרה וחשובה ולכן מטרתו היא בראש ובראשונה לחסוך בזמן. ביצוע פעולות דרך האינטרנט או בטלפון מונע מאיתנו פעמים רבות להגיע אל הסניף מה ששוב חוסך בזמן גם לנו וגם לעובדי הסניף שמשרתים אותנו.
  • יעילות - שירות לקוחות איכותי זה מייעל את העבודה ומאפשר ללקוחות להנות מהטכנולוגיה המוצעת בימים אלו.
  • חיסכון במשאבים ובכוח אדם - מאז ניתן לבצע פעולות שונות דרך האינטרנט, התנועה לסניפים ירדה בצורה ניכרת מה שמצד אחד משפר משמעותית את איכות השירות בסניפים ומצד שני מאפשר לצמצמם מעט בכוח האדם.

https://www.youtube.com/watch?v=0cE--ePTtyM

המאמר בנק הפועלים שירות לקוחות – בטלפון, באינטרנט, באפליקציה ובסניף פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%91%d7%a0%d7%a7-%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה