יום שבת, 31 ביולי 2021

מחסום חנייה – שקט נפשי שווה את הכל

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה המעצבנת שאנחנו חוזרים אחרי יום עבודה מתיש וארוך, הדבר היחיד שאנחנו רוצים זה כבר להגיע הביתה וכל הנסיעה רק חושבים על המקלחת החמה וארוחת הערב שאנחנו כל כך רוצים לאכול. בתום הנסיעה כאשר הגענו הביתה ורצינו להחנות את האוטו שלנו במקום החנייה שלנו גילינו למרבה הפלא שרכב אחר, שהוא כמובן לא שלנו, חונה בחנייה הפרטית שלנו. הבעיה הזו היא בעיה מוכרת לכולם ואין אדם אחד שלא נתקל בה לפחות פעם אחת במהלך חייו, ועל פי חוקי מרפי זה תמיד קורה ברגע שהכי לא מתאים לנו.

לחפש את אותו בן אדם שחנה בחנייה שלנו יהיה על גבול הבלתי אפשרי, כי הרי זה בערך כמו לחפש מחט בערמת שחת, היות הוא יכול להיות בכל מקום, אצל אחד השכנים בבניין שלנו, או בכל בניין אחר בשכונה, בבית קפה ליד, מסעדה או אפילו בחנות עושה שפינג. אז במקום לחפש את אותו בן אדם, לצפצף בכל השכונה, לצעוק, לצרוח על אנשים, לשאול כל מיני אנשים בחוסר נעימות אם האוטו הזה שלהם או הם יודעים של מי האוטו יש לנו פתרון הרבה יותר פשוט בשבילכם.

הפתרון הזה נקרא מחסום חנייה.

ברגע שתתקינו בחנייה שלכם מחסום לחנייה הפרטית שלכם אתם מבטיחים לעצמכם שאתם מונעים מעצמכם בעתיד את כל הפרוצדורה הזו, של החיפושים, של העצבים והכי חשוב של בזבוז הזמן המיותר שהשקעתם בחיפוש בעל הרכב. מחסום חנייה מבטיח לכם שהשעה בה הגעתם לחנייה שלכם היא גם השעה בה תגיעו הביתה אל המקלחת שלכם, אל בן או בת הזוג שלכם, אל הילדים שלכם ולא תפספסו את הארוחה המשפחתית או התכנית טלוויזיה האהובה עליכם.

רבים אומרים שאינן רוצים להשקיע במחסום חנייה היות והם לא מוכנים לשלם עליו כסף אך אותם אנשים נתקלים פעמים רבות ברכב זר בחנייה שלהם ומבזבזים זמן רב על מנת למצוא את בעליו וסלקו מהחנייה שלהם, דבר שלוקח להם בדרך כלל זמן רב וכפי שאנחנו יודעים זמן שווה כסף.

המאמר מחסום חנייה – שקט נפשי שווה את הכל פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%9e%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%a7%d7%98-%d7%a0%d7%a4%d7%a9%d7%99-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה