יום שישי, 10 בספטמבר 2021

האם יש משמעות לבחירת עו"ד קרוב לבית?

בחירה של עורך דין, לצרכים שונים, היא בחירה קריטית עבור תהליכים רבים

עורך דין הוא איש מקצוע קריטי בעולם שבו אנחנו חיים. לא בכדי, ישראל היא המדינה בעלת יחס עורכי הדין לאוכלוסייה הגבוה בעולם – ריבוי עורכי הדין עונה על צורך מהותי באנשי מקצוע איכותיים בעולם המשפטי, כאשר עורכי הדין יכולים להיות כל מה שבין עורך דין פלילי לעו"ד גירושין. בהתחשב במבחר העצום של אנשי מקצוע בתחום כיום, ובצרכים הרבים – יום יומיים או פחות – ברור שבחירת עורך דין היא לא בחירה פשוטה כל כך בהכרח. בראש ובראשונה, אתם צריכים לוודא שאתם פונים לאיש מקצוע איכותי שיודע לענות על הצרכים הנקודתיים שלכם בצורה טובה – בין אם מדובר בניסוח חוזה פשוט או בחתימה על מסמך כזה או אחר, ובין אם מדובר בעורך דין שצריך לטפל בתהליך עדין, ממושך ומסובך כמו גירושין. אחד הפרמטרים שאתם בוודאי תוהים האם להתחשב בו הוא פרמטר של מרחק – האם חשוב לבחור בעורך דין שממוקם קרוב למגורים או לעבודה שלכם? ובכן, התשובה לשאלה הזאת היא כן ולא, ובעיקר תלוי באיזו סיטואציה.

בבחירת עורך דין, האם ישנה משמעות לבחירה באיש מקצוע קרוב לביתכם? תלוי במה

  • מתי כן? שירות של עורך דין הוא שירות שבהחלט יכול להיות גם יום יומי למדי עבור רבים מאתנו. כשמדובר על צרכים יום יומיים כמו צרכים של ייעוץ משפטי לעסק או של ליווי משפטי צמוד לאנשי מקצוע בעלי נגיעה בעולם זה, הרי שבחירה בעורך דין סמוך לבית שלכם היא בחירה מובנת מאליה. עבור הצרכים היום יומיים שלכם, לא תרצו להזדקק לנסיעות ארוכות ולזמני המתנה ממושכים – תרצו מישהו קרוב וזמין אליו תוכלו לפנות בכל עת. גם אם מדובר בצורך בסיסי וחד פעמי יחסית, כמו חתימה על הצהרה או על ייפוי כוח – בהחלט ניתן להסתפק בעורך דין סולידי ואמין באזור המגורים שלכם.
  • מתי לא? המקרים בהם המרחק לא צריך להיות פרמטר בבחירת עורך הדין שלכם הם מקרים בהם יש חשיבות עצומה למומחיות המיוחדת של עורך הדין ואסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. דוגמה טובה לכך היא של עו"ד גירושין – כאשר אתם פונים לשירות מקצועי של עו"ד גירושין עבור הייצוג שלכם או הגישור בתהליך הגירושין, המרחק הוא שולי ואתם צריכים לוודא שאתם פונים לטוב ביותר שזמין לכם. במידה ומדובר בעורך דין קרוב – מה טוב.

בסופו של דבר, עליכם לוודא שאתם פונים לאיש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר

בין אם מדובר בצורך בסיסי כמו חתימה על מסמך, ובין אם מדובר בצרכים מהותיים כמו שירותים של עו"ד גירושין או עו"ד פלילי, אתם צריכים לוודא שאתם פונים לאיש מקצוע איכותי ואמין. בהתחשב במבחר עורכי הדין הגדול בשוק כיום – תוכלו למצוא אחד כזה גם קרוב לביתכם עבור צרכים בסיסיים – אבל בצרכים מיוחדים אסור לכם להתפשר על פחות מהטובים ביותר.

המאמר האם יש משמעות לבחירת עו"ד קרוב לבית? פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%99%d7%a9-%d7%9e%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה