יום רביעי, 29 בספטמבר 2021

מניעת שכחת ילדים ברכב

מקרי מוות וטרגדיות בלתי פוסקות בשל שכחת ילד ברכב הולכים ומתרבים עם השנים והמצב בהחלט מדאיג ומכאן גם הוביל את משרד התחבורה לחקוק חוק חדש אשר יחייב כל אחד ואחת מכם להשתמש במערכות עזר שמטרתן מניעת שכחת ילדים ברכב. החוק תופס כאמור לילדים שגילם עדיין לא הגיע לארבע שנים.

חקיקה חדשה זו היא למעשה הפתרון הטוב ביותר לסייע ולבצע מניעת שכחת ילדים ברכב כך שהטרגדיות שמתרחשות בכל רגע נתון תפסקנה ותאפשרנה גם לכם לשמור על הילדים, על חייהם ובעיקר על בריאותם.

אז איך באמת בוחרים מערכת מניעה זו ומה השוני בין המערכות הישראליות כלל העולמיות? הנה כל המידע שאתם צריכים במקום אחד.

איך מונעים שכחה של ילד ברכב- כל הפרטים במקום אחד

יש לא מעט מערכות המאפשרות מניעת שכחת ילדים ברכב, השאלה היא איך אתם בוחרים אותן ומבטיחים את ההגנה המרבית עבור ילדיכם? בגדול, כאשר בוחרים מערכות אלו יש לבדוק את כל הדרישות המתבקשות על פי תקנות התעבורה, דרישות שאושרו ודרישות שמתייחסות לחלקים שיימצאו באופן קבוע ברכב אחד או שיתאפשר לכם להעבירן מרכב לרכב.

כמו כן, החדשות הטובות הן כי כיום אם אתם קונים רכבים מסוג ומטיוטה, הונדה או יונדאי המשווקים של הרכבים כבר ידאגו ויטמיעו בתוך רכבים אלו את ההתרעה לשכחת הילדים מראש.

מניעת שכחת ילדים ברכב – מה אומרת התקנה?

אם כן, התקנה אומרת כי חל איסור להסעות ילדים עד גיל ארבע ללא מערכת מניעת שכחת ילדים. החובה הזו תקפה על רכבים פרטיים או רכב שמשקלו עד חמש טון ובמצב של רכב מסחרי משקלו המותר יהיה עד שלוש וחצי טון חוץ מרכב שמסיע תלמידים, מונית או אפילו רכבים ששנת הייצור שלהם פחות משנת שמונים ושלוש.

כמו כן, על פי תקנה זו על גבי המערכת יהיה סימון שלמעשה מציין כי הוא מקיים את תקנות התעבורה כאמור – ד' 83. כמו כן, מערכות שהגיעו מוטמעות כחלק מהרכב (יצרן) יהיו רשומות על גבי הרישיון.

המאמר מניעת שכחת ילדים ברכב פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a2%d7%aa-%d7%a9%d7%9b%d7%97%d7%aa-%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%9b%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה