יום שישי, 3 בספטמבר 2021

שכפול מפתחות

כאשר אנו קונים בית או דירה חדשה, אנו מקבלים בדרך כלל מפתח אחד ומפתח רזרבי. כאשר חיים בבית אחד שתי נפשות המצב הזה בדרך כלל בסדר ולא מצריך עוד שכפולי מפתחות לצורך המינימלי. אך מה קורה כשאנו יוצאים לחופשה ורוצים שאבא ואמא ידאגו לתחזק את הבית ולהשקות את העציצים בזמן שלא הייתם? או במקרה שאנו רוצים לתת לשכנה את מפתח הבית ליתר ביטחון במקרים של איבוד המפתח?
צורך שכפול המפתחות הולך וגודל ככל שיש יותר בני משפחה בבית. ולא תמיד יודעים למי לפנות והיכן משתלם יותר לשכפל את המפתחות לבית שלנו. לרוב, אנשים פונים לטמבור השכונתי או לחנות כלי עבודה שם משכפלים מפתחות באופן מהיר וזול, אך לא ניתן לשכפל שם את כל סוגי המפתחות. מה גם שאנו מרגישים שאצל המנעולן הכול יהיה יותר מקצועי ולא יהיו פספוסים, עיכובים או לחכות בתור במשך זמן רב. כי לפעמים מתגנב החשש שנגיע הביתה והמפתח לא באמת יפתח את הדלת וכשפותחים את הדלת יש מן מתח רגעי באוויר.

את המנעולן שיוכל לשכפל לנו את מפתחות הבית, נוכל למצוא בכל עיר, לעיתים רבות גם יותר ממנעולן אחד. אצל המנעולן יש מגוון רחב יותר של מנעולים, צבעים למפתח, מפתחות בעיצובים שונים ודברים שאינם מצויים בחנות כלבו פשוטה.

ישנם אנשים שאוהבים לנעול כל דבר. את הארון בחדר, את הדלת בבית, את התריסים (את הרכב כמובן) וכל מה שחשוב להם וראויים לדעתם לנעילה. נעילה נותנת לפעמים הרגשה של בטחון, ושכפול המפתח והידיעה שאתה מבוטח מכל הצדדים במקרה שיקרה משהו למפתח משרה עליהם תחושה של ביטחון ושלווה.

כאשר אנו הולכים אל המנעולן לשכפל את המפתחות, יש כמה שיטות על מנת להפריד בין המפתחות שיהיו לכל בני הבית. ניתן להבדיל את המפתחות על ידי צבע מסוים צבוע על קליפת פלסטיק בראש המפתח, או שכל המפתחות של הבית יהיו בצבע אחיד שיבדיל אותם משאר המשפחות באזורים הקרובים.

המאמר שכפול מפתחות פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה