יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

ביקור במפעל עלית נצרת עילית במהלך קייטנה

לקראת חג הפסח אני מארגן מיני קייטנה עבור ילדים בגיל בית ספר יסודי ובמהלכה אני עתיד לערוך להם מספר סיורים לצד מספר ימי כייף ומגוון פעילויות חברתיות וספורטיביות. בין הסיורים אותם אני מתכנן לילדי הקייטנה ניתן למצוא סיור אחד אליו הילדים ימתינו בכליון עיניים וללא ספק גם אחרי שהסיור יגמר והקייטנה תגמר הם הולכים לזכור אותו לעוד הרבה מאוד זמן. הסיור הזה הולך להיות סיור במפעל עלית בנצרת עילית. עלית היא כמובן יצרנית הממתקים המובילה בישראל והיא אחת החברות המובילות בקבוצת שטראוס. לקבוצת שטראוס מספר מרכזי מבקרים בהן מחלבת שטראוס ומחלבת יטבתה אך אין ספק כי הפופולארי ביותר מבין מרכזי המבקרים שלה הוא מפעל הממתקים של עלית בנצרת עילית.

מטרתו של הסיור הוא להקנות מעט ידע למבקרים על תהליך הכנת הממתקים ואיך מייצרים את אותם מוצרים שאני צורכים בתור מוצר מוגמר במכולות ורשתות השיווק. בין היתר ילמדו הילדים על הקשר שבין שרף העצים למסטיק וכמובן את הקשר בין הקקאו והחלב למוצרי השוקולד האהובים עלינו. בנוסף, אנו נעזרים בסיור על מנת להקנות לילדים ערכי עבודה ולחשוף אותם כבר מגיל מוקדם לתהליכי עבודה. הדבר מחנך את הילדים לחשיבותה של עבודה וחשיבותם של תהליכים יצרניים. במקביל אנו נחשוף את הילדים לתהליכים טכנולוגיים תוך כדי הסיור במפעל, דבר שמגרה אצל הילדים תכונות של סקרנות, שאילת שאלות ולעיתים קצת עבודה מחקר בעצמם לאחר מכן כאשר הם שואלים את ההורים שלהם או כאשר הם מחפשים מידע ברשת האינטרנט או מקורות ספרותיים.

אחרי הכל יוצאים הילדים עם טעם טוב מהטיול של מסטיקים ושוקולדים, מה שהופך את הסיור לשילוב המושלם בין הקניית ערכי עבודה לילדים, הסברה על תהליכים טכנולוגיים ותהליכי ייצור שעוברים המוצרים השונים וכמובן טעימת ממתקים שכולם אוהבים. אין ספק שסיוק במפעל עלית בנצרת עילית הוא סיור חובה שכל ילד שאוהב ממתקים וגם אלו שלא אוהבים ממתקים צריך לעבור לפחות פעם אחת במהלך חייו. אז נתראה בקייטנה ובסיור המתוק שלנו.

המאמר ביקור במפעל עלית נצרת עילית במהלך קייטנה פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%9e%d7%a4%d7%a2%d7%9c-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%a0%d7%a6%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%94%d7%9c%d7%9a-%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%98/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה