יום שלישי, 24 באוגוסט 2021

איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם

איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם בשמונה דרכים פשוטות שכל אחד יכול לעשות:

 

1. השתמש בתמונות שכל אחד יכול להתחבר אליהן. תמונות אישיות שלך ושל החברים שלך עניין מעניינות אף אחד. אני לא אומר שאסור להשתמש בתמונות שלך ושלך החברים שלך אבל חייב להיות בהם משבו שכל אחד יכול להתחבר אליו. בדרך כלל תמונות שלך ושל החברים מעניינות רק את מעגל החברים הקרוב שלך ולא צפוי שתקבל עוקבים עליהם מלבד אותם חברים. השתמש בתמונות הפונות אל הרגש האנושי.

 

2. קשרו בין חשבון האינסטגרם שלכם לחשבון הפייסבוק. משום מה לא רבים עושים זאת אך זוהי שיטה שבהחלט יכולה לעזור. היא מביאה יותר חשיפה לחשבון שלכם ויכולה להביא יותר עוקבים לאינסטגרם. כאשר חשבון האינסטגרם מקושר לפייסבוק כל הפעילות שלכם באינסטגרם מופיעה בפייסבוק.

 

3. שימוש נכון בהאשטאגס היא בהחלט תשובה טובה לשאלה איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם, הבעיה היא שישנם אנשים המזלזלים בהאשטאגס ולא מנצלים את כל האפשרויות הטמונות בו. ראשית אני אציין שיש להשתמש ביותר מהאשטאג אחד על מנת לתייג את התמונה. אל תפחדו להשתמש בכמה תגיות אך גם אל תגזימו כדי שלא יראה שאתם מתאמצים יותר מידי לקבל תשומת לב. באתרי אינטרנט שונים תוכלו למצוא רשימות של תגיות פופולריות בהן ניתן לעשות שימוש. אלו הן תגיות אותן משתמשים מרבים לחפש לכן אם תשמשו בהן תגדילו את החשיפה ואת הפוטנציאל לעוד עוקבים באינסטגרם. חשוב שתשמשו בהם נכון וזה אומר במידה הנכונה ובהקשר הנכון, אל תשתמשו בתגיות שכל קשר בינן לבית התמונה הוא מקרי בהחלט.

 

4. השימוש בפילטרים הוא מה שהפך את אינסטגרם לסיפור הצלחה. כל אחד תוך שניות יכול להשתמש בפילטרים המעניקים לתמונה יופי מיוחד. השימוש בהם הוא פשוט ואינו דורש ידע מיוחד בצילום או בפוטושופ. כמו בהתחלה עדיין עכשיו גולשי פייסבוק נותנים העדפה לתמונות אשר עושות שימוש נכון בפילטרים.

 

5. השאלה איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם מושפעת גם מהשעות שבהן אתם מעלים ומשתפים תמונות. אם העלתם תמונה באמצע הלילה, בזמן שרוב הגולשים ישנים אז סביר להניח שאף אחד לא יראה אותה. זו יכולה להיות תמונה מעולה אבל היא לא תקבל את החשיפה הראויה.

 

6. השתמשו ב CALL FOT ACTION, זהו מונח מוכר מתחום הפרסום. הכוונה היא לקריאה לביצוע פעולה מסוימת. למשל שתף את התמונה אם גם אתה אוהב כלבים... הקריאה לביצוע פעולה תעודד השתתפות פעילה של הגולשים וכך תיתן לכם יותר חשיפה.

 

7. עקוב אחרי חשבונות אחרים, הגב לתמונות ועשה לייק. זוהי דרך בטוחה לקבל לייקים בחזרה.

 

8. השתמשו בחיבור תמונות. למשל סט של 4 תמונות המסודרות בריבועים ומציגות תמונות ברצף זמן. הגולשים אוהבים את זה ותמונות כאלו זוכות לפופלריות.

 

המאמר איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה