יום שני, 2 באוגוסט 2021

מחסום רצפה- במה זה מועיל?

אנשים רבים החלו להשתמש במחסום רצפה לחנייה שלהם בשנים האחרונות, פתרון אשר נוכיח את עצמו בתור פתרון יעיל מאוד כאשר מדובר על כך שאדם מעוניין לשמור על החנייה הפרטית שלו פנויה למשך כל אותו זמן אשר בו הוא מבלה מחוץ לבית או בעבודה והחניה הפרטית שלו נשארת יתומה.

אנשים רבים נוטים לנצל את העובדה כאשר הם רואים חניה פרטית יתומה וחונים בה לעיתים קרובות גם כאשר הם רואים בבירור שזוהי חניה פרטית.

בעלי החנייה פעמים רבות מגיעים למקום החניה הפרטית שלהם ומופתעים לגלות שמכונית אשר כמובן אינה שייכת אליהם חונה במקום החניה שלהם, דבר שיכול להיות מרגיז מאוד במיוחד אם באזור המגורים שלנו אין הרבה מקומות חניה פנויים לציבור הרחב ובמיוחד אם אנחנו משלמים על אותה חניה פרטית דמי שכירות חודשיים.

למגר את התופעה הזו כנראה תהיה משימה בלתי אפשרית, היות ואת התרבות המזלזלת וחסרת הכבוד שרוכשים אזרחי המדינה זה לזה לא ניתן לשנות ואנו רואים אותה בשלל מקומות בחברה הישראלית, כמו עקיפות בתורים, יחס מזלזל לנותני שירות כמו טיסת השוקולד הידועה לשמצה ועוד מקרים רבים אחרים.

אז על מנת למנוע את עוגמת הנפש שתגרם לנו אם אדם זר יחנה בחניה הפרטית שלנו ביכולתנו להתקין מחסום רצפה אשר יחסום את הכניסה למקום החניה שלנו ובכך למנוע מאותם אנשים לחנות לנו במקום החניה.

ישנם מספר סוגים של מחסומי רצפה אשר אותם ניתן להתקין במקום החניה שלנו, דבר שלא אמור לקחת יותר מרבע יום עבודה למתקין מיומן.

מחסום רצפה ידני, אשר מופעל באמצעות הרמה והורדה שמבצע בעל החניה באופן ידני ומה שמונע מאחרים להוריד את מחסום ברצפה בזמן שאנחנו לא נמצאים היא נעילתו במצב עומד שאנחנו מבצעים באמצעות מפתח אישי שיש אך ורק לנו וכך מבטיחים שהחניה תהיה ריק לכשנחזור.

מחסום רצפה חשמלי, מופעל באמצעות שלט רחוק אשר אותו מקבל בעל החניה כאשר מתקינים לו את המחסום ובעזרת השלט אנו יכולים להוריד ולעלות את מחסום הרצפה כאשר אנחנו רוצים לצאת או להכנס אל החניה שלנו.

https://www.youtube.com/watch?v=PZujRvN0WE8

המאמר מחסום רצפה- במה זה מועיל? פורסם ראשון בבלוג אפי



from בלוג אפי - Feed https://blogafi.org/%d7%9e%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%a8%d7%a6%d7%a4%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה